Ana Sayfa

















Anatolianrock.com Forum

Forum Ana Sayfa > Felsefe > Zaman Kavramı
 <<Geri  1   2   3   4   5  İleri>>
CEVAP YAZ
rehecepe

Üyelik Derecesi:
  


istesek de istemesek de zaman daralıyor.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 19 Aralık 2009 5:49 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
timeattacq

Üyelik Derecesi:
  


biyolojik olarak doğarken ölmeye başlayan bi beden ve bununla sınırlandırılan bi kavram zaman.

açıkçası göreceli...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 17 Aralık 2009 10:29 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
dorukvederin

Üyelik Derecesi:
  


farklı olucagını söylediğinize göre ahiretteki zaman kavramının nasıl olucagını biliyor olmalısınız o zaman lütfen bizimle de paylaşır mısınız ? nasılmış oradaki zaman kavramı. bilmeyenler de aydınlansın.

ayrıca ahiretii zaten metafizik dısınnda ne olarak kabul edebiliriz ki ?

(dorukvederin tarafından 17 Aralık 2009 10:26 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 17 Aralık 2009 10:24 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
mardukQasie

Üyelik Derecesi:
  


ahireti bi metafizik olarak kabul edrsek zaman kavramınında farklı olacağı bi kesin ....

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 17 Aralık 2009 10:19 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
dorukvederin

Üyelik Derecesi:
  


acaba ahirette zaman kavramı nasıl işliyor çok merak etmekteyim...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 15 Aralık 2009 12:38 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
mavimser

Üyelik Derecesi:
  


en değerli şey.. göreceli ve sadece insana endeksli..

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 1 Aralık 2007 9:25 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
filozofya

Üyelik Derecesi:
  


zamanın ne olduğu bence zaman makinesi icat edilidğinde anlaşılır. ama bence zaman var. yani o bir kavram değil sadece.  bence zaman sürekli kendini tekrarlıyo. aslında çok karmaşık bir düşünce bu oyüzden sadece zaman var demekle  yetinebilirim.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 26 Kasım 2007 1:22 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
cennetebilet

Üyelik Derecesi:
  


maviisiyahh bencede çok haklısın madem zaman diye bir şey yok olmayan bir şeyin ders olarak gösterılmesı ne kadar mantıklı:))

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 25 Kasım 2007 3:06 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
hep_mesgul

Üyelik Derecesi:
  


Göreceli bir kavramdır.Zaman herkes için farklı akar..

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 24 Kasım 2007 6:31 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
auroraleph

Üyelik Derecesi:
  


zaman kıyamettir.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 24 Kasım 2007 12:55 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
CEVAP YAZ
 <<Geri  1   2   3   4   5  İleri>>
 

Forum | Aktif Üyeler | Sohbet | Mesaj Merkezi | Müzik Dinle | Müzik Listelerim | Video İzle

Yerli Gruplar | Yabancı Gruplar | Amatör Gruplar | Demolar

Biyografiler | Diskografiler | Sanatçı Fotoğrafları | Şarkı Sözleri | Akorlar ve Tablar | Basın Bilgileri

Üyelik | Ayarlar | Üye Ara | İletişim | Reklam



Site içerisindeki materyallerin kaynak gösterilmeden kopyalanması ve yayınlanması yasaktır.
Copyright © 2007 Anatolianrock.com