Ana Sayfa

















Anatolianrock.com Forum

Forum Ana Sayfa > Bilim / Teknoloji > Piramitlerin Esrarı
 <<Geri  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15  İleri>>  Son>>
CEVAP YAZ
coeval_80_

Üyelik Derecesi:
  


piramitleri yaptılar insanlar ozaman çok gelişmiş teknolojileri vardı arkadaşların dediği gibi sonra meteor düştü dünyaya ve her ne hikmetse dünyada her şey yıkıldı silindi bi piramitler kaldı temelini sağlam atmışlar keretalar yapan müteahitte karadenizliymiş zaten :Pp

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 23 Ağustos 2009 1:44 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
ikikisilik

Üyelik Derecesi:
  


çok basit.. iş gücü ucuzluğu.. hatta bedavalığı::: çoğu insanın hayranlıkla baktığı piramitler içimi acıtır benim.. kilometrelerce raylar üzerinde 20 ton civarında taşlar... ama köle işte,, hayat var işin ucunda: nasıl bir hayatsa

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 22 Ağustos 2009 2:15 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
rock0034

Üyelik Derecesi:
  


valla bende ınsan artı yuce bı varlık yanıı o taslarrın ağırlıı 20 ton cıvarndaa ve getırdıklerı en yakın yerde yuzlerde km ötedee onun ıcın bılmıyorumda sadece ınsan zor yani...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 22 Ağustos 2009 1:11 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
sezarr

Üyelik Derecesi:
  




kesinlikle insan yapımı oldugunu düşünüyorum.
sadece cokk zekiydiler. ve zeka herşeyi yapar
beyin gücü, teknik vs...

2 senedır gidicem diyorum gidemiyorum bu sene gidersem dönüşte bir bir anlatırım sıze :)

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 17 Ağustos 2009 11:44 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
intihar_rock

Üyelik Derecesi:
  


Bu yapılar kesınlıkle ınsan yapımı birşeyler değil yada ınsnalar yaptıysa o zmandakı ınsanların guçlerını boyutlarını tahmın edemıyorum.. hayretler içindeYİm

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 12 Ağustos 2009 2:41 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
HaciYatmaz

Üyelik Derecesi:
  


Piramitler tanrısal yapılar olarak nitelendirilir,dünya dışı gibi görünür,zamanın ötesindedir.Çok büyük imkansız vs vs.Uzaylılar yapmış yok bilmem kimler hesaplamış...
Bir çok yeni bulgu ve teknikle artık insanoğlunun bu yapıları yaptığı kesinlik kazanmış,ayrıca yahudilerin idaa ettiği gibi köle museviler tarafından da değil,eski mısırda bir piramit inşaatında çalışmak şerefmiş,eski mısırlı bilim adamları güneş ve yıldızlar üzerine çok düşünmüşler ve zaten dinsel inaçları binlerce yıl bu konuda gelişmiş,neticede artık insalar din ekseninde düşünmeyi bıraktı bilimsel gelişimlerle yoluna devam ediyor.Bir konu üzerine bin yıl düşünüp araştırsanız oldukça çok veri ve deneyim sahibi olursunuz.Taşlar nilden taşınmış,taş ocakları bulundu ,taşın yapısı neticede bir granit değil.Tamam bende Stargate filmindeki gibi fantazileri seviyorum ancak gerçek her gün daha da su üzerine çıkıyor...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 11 Ağustos 2009 12:03 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
dewil_cry

Üyelik Derecesi:
  


bu pramitlerin ilk katını neyse anladımda o diğer katlarına cıkartıcak insan gücü ve o taşları kaldırıcak teknoloji ve o taşları taşıyacak halat güç kuvvet nsl bulmslar daha anlayamam

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 10 Ağustos 2009 5:12 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
RRoNaLdo

Üyelik Derecesi:
  


dünya nüfusunun eriyip 3-5 kişiye kadar düşüp sonrasında tekrar çoğalması durumu biraz uçuk olur, belli dönelerde belli milletler ortdan kalmış olabilir ama, asla bu insanoğlunun çok çok az seviyelere düşmesine neden olammıştır.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 6 Ağustos 2009 12:32 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
NURBANU_84

Üyelik Derecesi:
  


pramit pasta yapmasını yeni öğrendim daha gayet iyi oldu şimdide kendimi pramitlerin sırrını çözmeye vericem gelişmelerden sizi haberdar ederim ey forum sakinleri :))
mö 1200 dü sanyorum adı yıl kısmı yanlış olabilir o filmde pramitlerin yapılışı ile ilgili konu işlemişlerdi kölelerden bahsediyordu filme göre kim yaptıysa yaptı üzümünü ye bağını sorma güzelliğin keyfini çıakrt işte :Pp

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 29 Temmuz 2009 6:12 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
fireangel

Üyelik Derecesi:
  


Gelin biraz uçuk düşünmeye çalışalım... Piramitler bu gün bizim düşlediğimiz anlamda olmasa bile yeryüzünde gelişmiş kültürlerin yani "insanoğlunun"eserleridir. Bir şekilde Dünyada yaşamın ve de bu gelişmiş kültürlerin sonu gelmiş (iklim değişikliği, meteor çarpması falan) kalan 3-5 kişi yeniden üreyip yeni bir dünya nüfusu ve de farklı yönde gelişmiş kültürler oluşturmuş olamaz mı?
Belki de bu Maya’lar, Mısır’lılar vb. bir döngü biçiminde her yinelenip duruyor olamaz mı??

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 27 Temmuz 2009 12:07 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
CEVAP YAZ
 <<Geri  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15  İleri>>  Son>>
 

Forum | Aktif Üyeler | Sohbet | Mesaj Merkezi | Müzik Dinle | Müzik Listelerim | Video İzle

Yerli Gruplar | Yabancı Gruplar | Amatör Gruplar | Demolar

Biyografiler | Diskografiler | Sanatçı Fotoğrafları | Şarkı Sözleri | Akorlar ve Tablar | Basın Bilgileri

Üyelik | Ayarlar | Üye Ara | İletişim | Reklam



Site içerisindeki materyallerin kaynak gösterilmeden kopyalanması ve yayınlanması yasaktır.
Copyright © 2007 Anatolianrock.com