Ana Sayfa

















Anatolianrock.com Forum

Forum Ana Sayfa > Bilim / Teknoloji > İşte dünyanın dönerken çıkardığı ses
 1   2  İleri>>
CEVAP YAZ
emreangic

Üyelik Derecesi:
  


etkileyici. . .

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 7 Mart 2011 11:25 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
biribiribiri

Üyelik Derecesi:
  


bence bi rüzgar sesi yani dünyayı döndüren sesin bu olmasını isterdim..ılık bi rüzgar ve ağustosböceği sesi:)

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 14 Kasım 2010 5:30 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
ujube

Üyelik Derecesi:
  


dünyanın kıçını parmaklayacak kadar sola çekmedi henüz bu naif bünye

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 26 Ekim 2010 8:16 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
ikikisilik

Üyelik Derecesi:
  


peki neden duyamıyoruz o sesleri.. belki duyuyoruzdur ama farkında değilizdir. duyarsızlaşmışızdır. en sessiz olduğunu düşündüğümüz andan daha sessiz bir an olup olmadığını bilemeyiz. belki de sessizlik hiç yoktur. o muazzam gürültü hep kulaklarımızdadır

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 22 Ağustos 2009 2:30 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
aczmendi

Üyelik Derecesi:
  


o sesler doğrudur. büyük bir gürültü çıkarıyor. bir de dünya, samanyolu galaksisi etrafında saniyede 200 km hızla hareket etmektedir. bu da muazzam bir gürültüye sebep olmaktadır. şimdi diyeceksiniz ki uzay boş. nereye sürtünecek bu dünya? uzay boş değildir. kozmik tozlar, fotonlar, radyasyon tanecikleri, karanlık madde... ile doludur. yani boş değil.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 17 Ağustos 2009 2:04 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
metal_gstkp

Üyelik Derecesi:
  


ucakların havayla sürtünmesinden dolayı gelen sesi duyabiliyoruz
sadece bi ucak sürtünmeden dolayı ne kadar ses cıkartıyo
peki dünya dönerken dagların cıkardıgı ses??
işte o sesi duysaydı hiç bi insan yaşayamazdı

lisede ki cografya ögretmenimden duymustum bunu o kadar heyecanlı bi şekilde anlatmıstı ki hala aklımda...
zeki insanlar evreni ve yaratılısı tanıdıkca allaha daha cok baglanır demişti vay hocam vay..
hocamıda övmeden geçemeyecem burada
9 dil bilir, tarih,matematik,cografya,ingilizce,almanca,müzik,türkçe,sosyoloji,felsefe,psikoloji derslerine girer,
60 000in üzerinde kitap okumus ve
ansiklopedi gibidir,
ne sorarsan sor cevabını saniyesinde alırsın
google’dan daha hızlı :))
ogrencilik hayatı boyunca bir defa bile kitap tasımamıs okula, kitabı aldıgı gün okur atarmıs bi kenara sene boyu kitap goturmezmiş okula, ilkokul 3. sınıfta ogretmeni kızmıs ona ve tarih sorusu sormus o da mısır’ın fethini anlatmıs hocaya bi cırpıda :))
girdigi tüm okulları birincilikle bitirmiş


ben bunları niye yazdım?
bende bilmiyorm
sanırım hocamı çok özledim

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 18 Temmuz 2009 6:20 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
ayshleyemrem

Üyelik Derecesi:
  


alt ve üst belleklerin duyabılecegı sınır dısında kaldıgı ıcın okdr yuksek sesı bız duyamıyoruz ..
iikıde duymuyoruz yanı :=)

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 30 Haziran 2009 7:48 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
SkunK_

Üyelik Derecesi:
  


öyle şey mi olur ya arkadaşlar
bilye mi? dünya

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 28 Haziran 2009 8:55 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
print_screen

Üyelik Derecesi:
  


tvde de söylediler gerçek değilmiş bunlar :d

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 27 Haziran 2009 4:02 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
ambassador82

Üyelik Derecesi:
  


simülasyon yazmayı bilmeyen bir siteden simülasyon ses dinleyip gerçekten öyle ses çıkıyormuş gibi düşünmeniz beni şaşırttı. bu ses kolpa.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 26 Haziran 2009 3:51 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
CEVAP YAZ
 1   2  İleri>>
 

Forum | Aktif Üyeler | Sohbet | Mesaj Merkezi | Müzik Dinle | Müzik Listelerim | Video İzle

Yerli Gruplar | Yabancı Gruplar | Amatör Gruplar | Demolar

Biyografiler | Diskografiler | Sanatçı Fotoğrafları | Şarkı Sözleri | Akorlar ve Tablar | Basın Bilgileri

Üyelik | Ayarlar | Üye Ara | İletişim | Reklam



Site içerisindeki materyallerin kaynak gösterilmeden kopyalanması ve yayınlanması yasaktır.
Copyright © 2007 Anatolianrock.com