Ana Sayfa

















 

Anatolianrock.com Forum

Forum Ana Sayfa > Kültür / Sanat > El Sanatları > Resimin Geçmişi ve Bu Günü
  1 - 2 İleri>>
CEVAP YAZ
cicekkokusu

Üyelik Derecesi:
  


Günümüz resmi hakkında çok şey zirvalayabiliriz. Fekat unutulmamalıdır ki geçmişin o idealist resim anlayışı da oldukca sıkıcı. o yüzden yaşasın günümüz ressamları.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 12 Mayıs 2015 3:32 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
freeman_hig

Üyelik Derecesi:
  


  resmi el sanatından ayırıp ayrı bir forum başlığı altına alınmadan bu forma resimle ilgili mesaj yazmamaya davet ediyorum sizi arkadaşlar.. en azından resim hakkında biraz bilgisi olanları bu eyleme davet ediyorum.. (Tattoo, Piercing) e Fotoğraf a ayrı foruum var resme yok bu yıılardır da böyle artık düzeltilmeli..

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 14 Ekim 2011 5:55 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
surrealist18

Üyelik Derecesi:
  


resım ılk cagda bi letişim aracı olark kullanılmıs bu sanat ılerledıkce bı estetık bakıs acısına dönmus resmı ondn karsılık beklemedn çizmişler yaratmıslar ve şimdi gunumuzde ise bu iş. surduren cok nadır kısıler var  artık resım sanat için degıl de ticaret için yapılıo sonucuna geldı

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 25 Aralık 2009 8:35 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
APACHE_9876

Üyelik Derecesi:
  


kavramsal sanat denilen bir saçmalık var şu anda
:D:D

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 5 Şubat 2009 3:03 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
sEytAnpisLii

Üyelik Derecesi:
  


Şöyle bir bakıyorumdaa ilk resimler olan Mağara resimleriyle şimdiki resimleree napmışızz lan bizz:S

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 3 Mart 2008 1:40 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
meytisi

Üyelik Derecesi:
  


sanat artık biçime ve forma önem vermiyor.. arkadaşlar marksist estetikin savunucu olan frankfurt okulu artık anlık hazlar peşinde... yani sanat artık tamamen auto_telos anlamı içermekte.. o an yaşayıp bitiyor. ne güzel.

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 24 Ekim 2006 7:53 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
blackgirl_dk

Üyelik Derecesi:
  


bana kalırsa sadece belrli br kesit ilgi duyuyor resimne..
ve çok gzel br sanat eserine bile hak verlmyr...

sanat olması gerektiği yerde değil bence...

bu konuda fnlandiya baya aşmışş kendini...
ne güzel (:

picassonun br sözü var...
’’her çocuk br sanatçıdır..öenmeli olan onu büyüdüğünde de koruyablmesidir..’’

doğru demiş...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 23 Ekim 2006 2:50 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
destira_21

Üyelik Derecesi:
  


resmın gecmısı ve bugunu  arasında ne kadar  farkın oldugunu kestırebılmek.. nü resmi çizdiği icin parmakları kesilen arkadaşın akıbetını tahmın etmek kadar zor olmasa gerek

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 4 Nisan 2006 4:25 ÖS Bu mesaj rahatsız edici
lotuso

Üyelik Derecesi:
  


resim sergilerine gidenler bilir gerçekten resim sanatı hala çok modern ve zekayla bi bütün halinde.bişeyin anatomisini bilmezsen eksik bakarsın ayrıca rönesans dönemine gitmenize hiç gerek yok.....

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 30 Mart 2006 8:21 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
kentli06

Üyelik Derecesi:
  


Günümüzdeki resim aynı günümüz gibi sahte...
hic bişey eskisi gibi degil ve olmayacakta malesef...

 

Mesajın Yazıldığı Tarih: 30 Mart 2006 4:33 ÖÖ Bu mesaj rahatsız edici
CEVAP YAZ
  1 - 2 İleri>>
 

Forum | Aktif Üyeler | Sohbet | Mesaj Merkezi | Müzik Dinle | Müzik Listelerim | Video İzle

Yerli Gruplar | Yabancı Gruplar | Amatör Gruplar | Demolar

Biyografiler | Diskografiler | Sanatçı Fotoğrafları | Şarkı Sözleri | Akorlar ve Tablar | Basın Bilgileri

Üyelik | Ayarlar | Üye Ara | İletişim | Reklam



Site içerisindeki materyallerin kaynak gösterilmeden kopyalanması ve yayınlanması yasaktır.
Copyright © 2007 Anatolianrock.com